• چهارشنبه ٢٧ دی ١٤٠٢-٢٠:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣١٢
در بازدید نادعلی از منطقه ۴ تهران مطرح شد:

افتتاح پروژه های فرهنگی ورزشی منطقه ۴ تهران در دهه فجر/ آغاز به کار زورخانه شهدای مبارک آباد در شهریور ماه سال آینده

سخنگوی شورای شهر تهران در رویداد چهارشنبه های فرهنگی، این هفته به بازدید از پروژه های فرهنگی منطقه ۴ تهران پرداخت و از افتتاح و آغاز به کار تعدادی از پروژه های فرهنگی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در این رویداد، ضمن غبار روبی از مقبره شهدای گمنام بوستان مجیدیه از یادمان شهدا بوستان مجیدیه بازدیدکرد و گفت: یادمان شهدا در بوشتان مجیدیه نقش بسیار مهمی در ایجاد فضای امن و زیست پذیر برای خانواده‌های ساکن در منطقه ۴ ایجاد کرده است.
وی افزود: یادمان شهدا بوستان مجیدیه سال گذشته به بهره برداری رسید و مبلغ اعتباری این پروژه ۲۰ میلیارد تومان بوده که با معماری ایرانی_ اسلامی این یادمان ساخته شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از  پروژه زورخانه بوستان تولد بازدید کرد و گفت: این پروژه ورزشی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در دست ساخت است و نقش مؤثری در زمینه ارتقاء سرانه ورزشی در منطقه ۴ دارد تلاش مدیریت شهری تهران این است که تا شهریور سال آینده افتتاح می شود.
در ادامه نادعلی از مجموعه صدف در منطقه چهار تهران بازدید کرد و گفت:  بیش از پنج سال است که مجموعه ورزشی صدف تعطیل است که با همکاری بخش خصوصی در دهه فجر امسال آغاز بهره برداری این مجموعه را شاهد خواهیم بود.
 سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران سپس از مجموعه ورزشی روباز شهدای حکیمیه در ضلع غربی بوستان ساحل محله حکیمیه بازدید کرد و خبر از شروع به کار این مجموعه از بهمن ماه امسال داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از پروژه استخر گلشن در منطقه ۴، سپس از مجموعه کوثر در منطقه ۴ تهران و سپس از پروژه شهردخت بازدید کرد و گفت:  این پروژه در گذشته تعریف شده بوده است اما متأسفانه مدیریت شهری در دوره قبل این مجموعه را نساخت اما شهرداری منطقه ۴ تهران با برنامه و هدف افزایش سرانه فضای فرهنگی در منطقه تلاش می کند این مجموعه را تا پایان دوره ششم تکمیل کند.
نادعلی در ادامه از پروژه ساخت سالن ورزشی کشتی در بوستان الغدیر بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین با خانواده شهید علی محمدی شهید دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد و سپس در‌دیدار مردمی با اهالی منطقه ۴ تهران  در مسجد جواد الائمه(ع) گفتگو کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: